+386 70 820 425
gofitcenterinfo@gmail.com
Industrijska cesta 5, Nova Gorica, SI
Spletna trgovina
Stopimo v stik
WEB_Hiit

HIIT: Visoko intenzivni intervalni trening in pospešena poraba kalorij

Pozdravljeni,

v današnjem prispevku vam bomo predstavili eno izmed najbolj naprednih in učinkovitih metod treninga, in sicer t.i. HIIT.

Visokointenzivni intervalni trening (HIIT) je v zadnjem času postal ena izmed najbolj priljubljenih oblik vadbe in to iz dobrih razlogov. Od pospešene porabe kalorij do izboljšanja kardiovaskularne učinkovitosti, HIIT ponuja številne prednosti za doseganje rezultatov, v zelo kratkem času.

V nadaljevanju bomo podrobneje raziskali razloge zaradi katerih je HIIT vadba tako učinkovita za izgubo odvečne telesne teže in preoblikovanje telesa.

Kaj je HIIT?

HIIT je oblika intervalnega treninga, kjer se izmenjujejo kratki, visokointenzivni intervali z obdobji nižje intenzivnosti ali počitka. Koncept je zelo preprost, in sicer naredite interval na visoki intenzivnosti za kratek čas (npr. 20-30 sek), čemur sledi kratek odmor 30-60 sek), za tem pa se visoko intenzivni interval ponovi.

Kako HIIT vpliva na povečani porabo kalorij?

HIIT treningi izkoristijo anaerobni energijski sistem za generiranje energije, ki je bolj učinkovit pri porabi kalorij v krajšem časovnem obdobju, v primerjavi z aerobnimi sistemi, ki se običajno uporabljajo v vzdržljivostnih športih.

Zaradi visoke intenzivnosti HIIT treninga se porabi več kisika, kar povzroči, da telo še nekaj časa po vadbi porablja dodatne kalorije, učnek pa se imenuje EPOC (Excess Post-exercise Oxygen Consumption).

Kakšne so prednosti in koristi HIIT vadbe?

Hitri rezultati: HIIT je odličen za tiste, ki nimajo veliko časa za vadbo, saj lahko dosežete izjemne rezultate v krajšem časovnem obdobju.

Izboljšanje aerobnih zmogljivosti in kondicije: Poleg pospešene porabe kalorij, vpliva HIIT vadba tudi na izboljšanje kardiovaskularne učinkovitosti, kar neposredno vpliva na izboljšanje zdravja srca in ožilja.

Povečanje mišične mase: HIIT vadba ni namenjena samo izgubo odvečne telesne teže, temveč lahko prav tako na zalo učinkovit način vpliva na povečanje mišične mase, še posebej v primeru vključevanja vaj z uporom v program treninga.

Kako začeti z HIIT vadbo?

HIIT se lahko izvaja z različnimi vrstami aktivnosti kot so tek, plavanje, kolesarjenje, BootCamp ali Crossfit vadba. Pomembno pa je, da si prilagodite trajanje in intenzivnost intervalov glede na svoje trenutne telesne zmogljivosti in kondicijsko pripravljenost.

Vsak vadbeni program ali vadba bi morala vsebovati elemente HIITa

HIIT je inovativna in izjemno učinkovita oblika vadbe, ki lahko v relativno kratkem času prinese obsežne koristi za zdravje in dobro počutje. Ne samo, da je eden izmed najbolj učinkovitih načinov za porabo kalorij, ampak tudi vpliva na izboljšanje kardiovaskularnega zdravja, preoblikovanje telesa in povečanje mišične mase. Če iščete način, kako optimizirati svojo vadbo in doseči svoje fitnes cilje, je HIIT lahko prav tisto, kar potrebujete, zato se nam pridružite na eni izmed oblik HIIT vadbe v GoFit vadbenemu centru.

Ostale objave

Ramenski Sklep

Trening po poškodbi ramenskega sklepa

Ramenski sklep je eden izmed najbolj kompleksnih in gibljivih sklepov v telesu.
Proteini V Prahu

Vrste proteinov v prahu

Izbira pravih proteinov v prahu je odvisna od številnih dejavnikov.
Regeneracija

Pomen ustrezne regeneracije po telesni aktivnosti

Vsak posameznik mora najti svojo idealno strategijo regeneracije.

O podjetju

Kibbon d.o.o.
Industrijska cesta 5, 5000 Nova Gorica
Davčna št.: 52566803
Matična: 3543650000

Za uporabnike

Copyright © 2022 Kibbon d.o.o. - Vse pravice pridržane. | Izdelava spletne strani: Spletnikar
crossmenuchevron-down