31
Jan

KORISTI PILATES VAJ ZA STOPALA

Koliko pozornosti v resnici posvečate svojim stopalom? Zelo malo najbrž, nič? Dejansko pa ta del telesa nosi težo celotnega telesa, stopalni lok je »inžinirska mojstrovina«, ki jo tlačimo v neudobne čevlje, visoke pete,…

KORISTI PILATES VAJ ZA STOPALA

 

Deformacije oziroma kompenzacije v stopalih vplivajo na telesno držo.
Ali ste vedeli, da je stopalo sestavljeno iz 26 kosti, ki so medsebojno povezane z 31 sklepi? Kosti na stopalu so  zasnovane kot veriga, tako, da je stopalo z vsakim vašim korakom izjemno gibljivo in prožno ter istočasno rigidno in blaži sile podlage na telo. Stopalo dejansko vpliva na gibanje vaših gležnjev, kolen, kolkov in hrbtenice ter na poravnavo vseh teh delov telesa. Vaša stopala so temelj pravilne poravnave preostalega telesa.

KORISTI PILATES VAJ ZA STOPALA

 

Vaje za stopala popravljajo posturalne vzorce in mišična neravnovesja spodnjega dela telesa

Učinkovito vplivajo na :

  • poravnavo stopalo – gleženj – koleno – kolk
  • krepijo mišice stopala in oblikujejo optimalen stopalni lok
  • izboljšajo prekrvavitev stopala
  • izboljšajo ravnotežje in koordinacijo
  • okrepijo stabilnost gležnja
  • izboljšajo odriv
  • masirajo stopalo
  • krepijo mišice v kolku in zadnjico
  • popravljajo deformacije na stopalu (deformacijo nožnega palca ima vsaka tretja ženska)
    izboljšajo motorične sposobnosti stopala za funkcionalne dejavnosti kot so hoja, tek, ples,..

KORISTI PILATES VAJ ZA STOPALA