Osebno trenerstvo med nosečnostjo in po porodu

Gofit

Med nosečnostjo prihaja do številnih anatomskih, fizioloških in psiholoških sprememb, saj se žensko telo pripravlja na porod. Pot pa je v rokah nosečnice in ne dvomno bo le ta lažja, če se nosečnica na to telesno in psihično pripravi.

Cilj vadbe je izboljšati stabilnost hrbtenice in medenice, ohranjanje ali izboljšanje normalne sklepne gibljivosti, razvijanje dobre telesne drže in izboljšati splošno kondicijo. Ob enem se bo nosečnica seznanila z mehanizmi, ki povzročajo bolečino in učila pravilnega in varnega gibanja (prepogibanje, dvigovanje in nošenje bremen) v vsakdanjem življenju.

Zaradi same narave poroda, lahko po porodu pride do ohlapnosti in raztegnjenih trebušnih mišic. Poporodna vadba stremi h izboljšanju telesne cirkulacije, izboljšanju stabilizacije hrbtenice in medenice in krepitvi mišic medeničnega dna. Program ni primeren za nosečnice, ki imajo v nosečnosti zvišan krvni tlak, resna srčna obolenja, večplodno nosečnost, odtekanje plodovnice, prezgodnji porod v prejšnji nosečnosti, grozeč prezgodnji porod, slabost materničnega vratu, krvavitev iz nožnice v drugem ali tretjem trimesečju in zastoj plodovne rasti v maternici.

PRIPRAVLJENA SEM ZAČETI