Spinning vadba

Gofit

Assault air bike je odličen pripomoček za funkcionalno vadbo, s katero želimo izboljšati anaerobno sposobnost in aerobno vzdržljivost. Upor med samo vadbo se povečuje avtomatsko zaradi delovanja zračnih lopatic. Večja kot je hitrost gibanja rok in nog med treningom, večji bo zračni upor.

Ponuja neskončno možnosti za vadbo in prav zaradi tega je tako priljubljen pri kondicijskih trenerjih, crossfit vadbah ipd. Je odličen pripomoček za visokointervalne in tabata treninge, za katere je značilna maksimalna poraba kalorij v najkrajšem možnem času. Ker intenzivnost povečujemo s hitrostjo vrtenja je primeren za vadbo popolnih začetnikov, kot tudi najbolj treniranih posameznikov. Najboljše od vsega pa je, da omogoča hkratno vadbo trupa, nog in rok. Vsebuje tudi zaslon, ki prikazuje merjenje srčnega utripa, frekvence oz. kadence, intenzivnosti v Watt-ih, čas in razdaljo ter porabo kalorij.

 

Spinning je organizirana vodeba vadba na assault air bike kolesih, ki je namenjena  vsem, ne glede na fizično pripravljenost. Obremenitev je nastavljene individualno glede na posameznikovo sposobnost in trenutno počutje. 30 min vadba je sestavljena je iz lahkotnega ogrevanja, ki mu sledi intervalni del (klanci in spusti), zaključi pa se z ohlajanjem.

Intenzivnost se meri s pomočjo merilcev srčnega utripa in določa glede na odstotek (%) maksimalne vrednosti posameznika in želeni rezultat. Trening poteka v petih stopnjah intenzivnosti:

  • Okrevanje: 50%-65% maks. srčne frekvence, nizko intenzivna vadba, namenjena regeneraciji in aktivnemu počitku.
  • Vzdržljivost: 65%-75% maks. srčne frekvence, poudarek na aerobnem treningu, izgorevanju maščob, pridobivanju osnovne vzdržljivosti, gradnja »baze«.
  • Moč: 75%-85% maks. srčne frekvence, poudarek na treningu moči, pridobivanje vzdržljivosti v moči, izgorevanje maščob. Aerobno – anaerobni trening.
  • Interval: 65%-92% maks. srčne frekvence, trening, ki ima največji razpon intenzivnosti. Poudarek na izgorevanju maščob, razvijanje laktatne tolerance, razvoj moči in hitrosti ter izboljšanje frekvence in ritma. Aerobno – anaerobni trening.

Tekmovalni dan: 80%-95% maks. srčne frekvence, visoko intenziven trening, ki ga uporabljamo kot test pripravljenosti in kontrole našega treninga, tako s psihičnega kot fizičnega vidika.

Spinning vadba je primerna za:

  • vse, ne glede na starost in fizično pripravljenost (moške, ženske, rekreativne in vrhunske športnike)
  • vse, ki želijo dober »kardio« trening (izboljšanje delovanja kardio-respiratornega sistema)
  • vse, ki želijo pridobiti ali ohranjati vzdržljivost
  • vse, ki želijo izgubiti odvečno maščobo
  • starejše ljudi (varen trening, nižja obremenitev na posameznega sklepe zmanjša možnost nastanka številih poškodb)
  • tiste, ki imajo težave s koleni (omogoča razbremenitev kolena, rehabilitacijo in krepitev)

tiste, ki imajo težave s križem (možnost nastavitve udobnega položaja)

PRIPRAVLJEN/A SEM ZAČETI