26
Sep

Tisti dnevi

„Tisti dnevi“ so lahko prava nočna mora. Ne samo za žensko ampak tudi za okolico (veš o čem govorimo, kajne 😉 ).

Tisti dnevi

To „nočno moro“ lahko zelo omiliš že z redno telesno aktivnostjo in zdravo prehrano.

Če nimaš posebnih navodil od svojega osebnega zdravnika ali ginekologa, potem ni nobenih ovir za telovadbo tudi v času menstruacije. Je pa priporočljivo, da vadbo prilagodiš, glede na fazo menstrualnega cikla.
Tisti dnevi
FOLIKULARNA faza: obdobje dozorevanja jajčne celice (traja 10-14 dni)

  • v prvih dneh je značilna nizka raven estrogena in progesterona
    Priporočamo: srednje intenziven kardio trening (hoja, tek, kolesarjenje)
  • proti koncu obdobja se poviša raven estrogena, kar povzroči povečano telesno zmogljivost Priporočamo: visoko intenziven trening (trening vadbe moči, anaerobni trening)

OVULACIJA: zrelo jajčece se sprosti iz počenega folikla

  • nivo luteinizirajočega hormona visoko naraste in nato hitro pade, značilna je bolečina in manjša krvavitev
    Priporočamo: prilagojena, srednje intenzivna kardio aktivnost (hoja, tek, manj intenziven trening vadbe moči)

LUTEALNA faza: priprava ugodnega okolja za sprejem morebitnega zarodka

  • nižja raven estrogena in višja raven progesterona, želja po sladkarijah, ženska je razdražljiva in občutljiva
    Priporočamo: treningi z nižjo intenzivnostjo

Nikar ne izpuščaj treningov, zaradi menstruacije. Mi ti trening prilagodimo. Le zaupaj nam!

Tisti dnevi